Kliknutím na kód zakázky se Vám zobrazí detailní rozpis činností s touto zakázkou. Kód zakázky slouží k jednoznačné identifikaci zakázky v celém systému Hybridní pošty (HP) a je vygenerován při její registraci.
Kód má následující formát: RRRRMMDDXXXX kde
RRRR
- rok v nezkrácené formě (např. 2000)
DD
- měsíc včetně úvodní nuly (např. 02)
MM
- den včetně úvodní nuly (např. 05)
XXXX
- pořadové číslo zakázky v rámci dne
Zakázky založené dispečerem mají pořadové číslo v rozsahu 4001-8999. Zakázky s rozsahem 1-3999 byly založeny automatizovanými přenosy pomocí InterClienta. Zakázky s rozsahem 9001-9999 byly založeny automatizovanými přenosy pomocí HP Clienta. Při hledání zakázky je třeba si uvědomit, že zakázka mohla být založena v jiném měsíci, než ve kterém Vám byl doručen e-mail o založení zakázky. To je způsobeno tím, že na některých zakázkách pracujeme dříve (příprava tiskových skriptů, grafika, korektůry atd.) než se začnou fyzicky realizovat. Informační e-mail se odesílá až v okamžiku, kdy je zakázka připravena ke zpracování. Proto si v e-mailu zjistěte kód zakázky a z něho správný měsíc, ve kterém je zakázka evidována.
Vysvětlivky k použitým ikonám u služby Hybridní pošty
Zakázka je aktivní v systému a probíhá její zpracování.
Zakázka se momentálně tiskne.
Zakázka se současně tiskne a kompletuje
Probíhá kompletace zakázky a její balení.
Zpracování zakázky je momentálně pozastaveno (chybí materiál, podklady, data atd.).
Zakázka byla stornována.
Došlo k chybnému přenosu dat nebo založení zakázky. Tento stav může nastat pouze při automatizovaných přenosech.
Zakázka je připravena k fakturaci.
Zakázka je v archivu.
Vysvětlivky k použitým ikonám u služby DopisuOnline
Zakázka je aktivní v systému a probíhá její zpracování.
Zakázka byla stornována.
Zakázka čeká na zaplacení (jen u platby pomocí PremiumSMS).
Zakázka čeká na zpracování. V tomto stavu můžete zásilku stornovat. Zakázky zaplacené online nelze stornovat.