Vítejte na portálu Hybridní pošty

 

24.06.2022


Vážení zákazníci,
dovolujeme si vás informovat, že v pondělí 27.6.2022 od 13:55 do 14:55 bude probíhat plánovaná provozní údržba služby DopisOnline. Během této doby nebude služba k dispozici.

Děkujeme za pochopení.
Tým Postservisu

 

02.03.2022


Vážení zákazníci,
s platností od 1.4.2022 ukončujeme možnost plateb za využití služby DopisOnline prostřednictvím SIPO. K tomuto kroku nás vede stále klesající zájem o tuto platební metodu. Stávající uživatelské účty typu „Občan – SIPO“ zůstávají plně zachovány včetně Přihlášení a Přehledu zakázek. Úhrada služeb bude nově možná pouze platební kartou prostřednictvím platební brány. V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat.

Děkujeme za pochopení.
Tým Postservisu

01.03.2022


Vážení zákazníci,
dovolujeme si vás informovat, že od soboty 19.3.2022 od 8:00 do neděle 20.3.2022 do 22:00 bude probíhat plánovaná provozní údržba datových center České pošty. Během této odstávky nebudou dostupné žádné služby Hybridní pošty ani DopisOnline. Děkujeme za pochopení.

Tým Postservisu

15.02.2022


Vážení zákazníci,
dovolujeme si vás touto cestou informovat o plánovaném navýšení cen materiálů (papírů a obálek), využívaných v zakázkách Hybridní pošty a DopisOnline. K tomu kroku jsme nuceni přikročit především z důvodu podobných cenových změn u našich dodavatelů. Zvýšení cen materiálů o 20% se promítne v zakázkách, podaných od 1. dubna 2022.

Děkujeme za pochopení.
Tým Postservisu