Archiv aktualit

Počet nalezených aktualit:
Datum Text Typ
30.10.2024 Vážení zákazníci,

Dne 07.11.2024 v rozmezí od 20:00 hod. do 24:00 hod. bude probíhat update webserverů Hybridní pošty. V uvedeném rozmezí nebudou dostupné služby Hybridní pošty.

Tým postservisu
Důležité
01.10.2024 Vážení zákazníci,

Pro HKP byl do struktury xml souboru s detaily skenu přidán element cislo_krabice. Více podrobností naleznete v HKP Dokumentu v kapitole 8.4.

Tým Postservisu
Oznámení
13.09.2024 Vážení zákazníci,

Dne 15. 9. 2024 v rozmezí od 22:00 hod. do 24:00 hod. bude probíhat přechod na novou platební bránu. V uvedeném rozmezí může docházet k výpadkům, nebo zastavení služby DopisOnline.

Tým postservisu
Oznámení
06.09.2024 Vážení zákazníci,

V sekci Dokumenty je aktualizovaná dokumentace pro Hromadnou Konverzní Poštu - HKP. Více v kapitole 1.1 tohoto dokumentu.

Tým Postservisu
Oznámení
24.07.2024 Vážení zákazníci,

V sekci Dokumenty je aktualizovaná dokumentace pro Hromadnou Konverzní Poštu - HKP. Více v kapitole 1.1 tohoto dokumentu.

Tým Postservisu
Oznámení
16.07.2024 Vážení zákazníci,
Dne 22.07.2024 v rozmezí od 22:00 hod. do 24:00 hod. bude probíhat update webserverů Hybridní pošty. V uvedeném rozmezí nebudou dostupné služby Hybridní pošty.

Tým postservisu
Oznámení
09.07.2024 Vážení zákazníci,

dovolujeme si vás touto cestou informovat o plánovaném navýšení ceny dodejkové obálky C5/6, využívané v zakázkách DopisOnline, a to s platností od 1.8.2024. K tomu kroku jsme nuceni přistoupit z důvodu navýšení cen komodit našich dodavatelů. V souvislosti s touto cenovou úpravou dojde ve středu 31.7.2024 v době od 13:00 do 24:00 hod. k odstávce služby Dopis Online. V tomto čase nebude možné odesílat žádné zakázky.

Děkujeme za pochopení.
Tým Postservisu
Důležité
03.06.2024 Vážení zákazníci,

Omlouváme se za výpadek služeb Hybridní Pošty dne 03.06.2024. Všechny služby jsou již dostupné.

Děkujeme za pochopení.
Tým Postservisu
Oznámení
31.05.2024 Vážení zákazníci,
Dne 31.05.2024 v rozmezí od 22:00 hod. do 23:30 hod. bude probíhat update webserverů Hybridní pošty. V uvedeném rozmezí nebudou dostupné služby Hybridní pošty.

Tým postservisu
Důležité
20.04.2024 Vážení zákazníci,
dnes 20.4. bude pokračovat upgrade datových center. V rozmezí od 22:00 hod. do 24:00 hod. bude docházet k výpadkům, které budou mít dopad na celkovou nedostupnost služeb České Pošty.

Tým postservisu
Důležité
18.03.2024 Vážení zákazníci,
Z důvodu plánované odstávky datových center v termínu od pátku 19. 4. 2024 od 22:00 hod. do soboty 20. 4. 2024 do 04:00 hod. bude docházet k opakovaným cca 10 minutovým výpadkům, které budou mít dopad na celkovou nedostupnost služeb České Pošty.

Tým postservisu
Důležité
19.10.2023 Vážení zákazníci,
V sekci Dokumenty je aktualizovaná dokumentace pro Hromadnou Konverzní Poštu - HKP. S platností od 20. října 2023 umožňuje služba HKP zasílat zásilky s hmotností do 50g do celého světa, nejen do Evropy.

Tým postservisu
Oznámení
13.10.2023 Vážení zákazníci,
dovolujeme si vás informovat o tom, že s platností od 17. října 2023 umožňuje služba DopisOnline zasílat zásilky s hmotností do 50g do celého světa, nejen do Evropy.

Tým Postservisu
Oznámení
26.09.2023 Vážení zákazníci,
V sekci Dokumenty je aktualizovaná dokumentace pro Hromadnou Konverzní Poštu - HKP: Tyto změny budou nasazeny 1.11.2023

Tým postservisu
Oznámení
15.06.2023 Vážení zákazníci,
Jak již bylo dříve avizováno v souvislosti s vydáním RFC 8996 a požadavky na bezpečnost Česká pošta s.p. ukončuje na svých webech podporu zastaralých šifrovacích protokolů TLS 1.0 a 1.1. Webová rozhraní Hybridní pošty budou od 22.6.2023 20:00 používat jen novější verze TLS 1.2 a 1.3.

Tým Postservisu
Důležité
31.05.2023 Vážení zákazníci,
V sekci Dokumenty je aktualizovaná dokumentace pro Hromadnou Konverzní Poštu - HKP:
Od 1.7. bude omezena velikost podacího souboru pro HKP na 20MB

Tým postservisu
Oznámení
31.05.2023 Vážení zákazníci,
dovolujeme si vás informovat, že s platností od 1. července 2023 dochází ke zvýšení ceny poštovného. Více informací najdete na stránkách České pošty. V souvislosti s úpravou ceny dojde v pátek 30.6.2023 od 13:00 do 24:00 k plánované provozní údržbě vybraných služeb Hybridní pošty a DopisOnline. Během této doby nebudou tyto služby k dispozici.

Děkujeme za pochopení.
Tým Postservisu
Důležité
27.04.2023 Vážení zákazníci,
včera na našich serverech došlo k výměně certifikátu, který je nyní vydán novou certifikační autoritou DigiCert. Odkaz na seznam certifikátů, nutno vybrat certifikát s názvem DigiCert Global Root G2 a DigiCert EV RSA CA G2.

Děkujeme za pochopení.
Tým Postservisu
Důležité
25.04.2023 Vážení zákazníci,
dovolujeme si Vás informovat, že na základě Vašich četných žádostí jsme v rámci služeb DopisOnline i Hromadná autorizovaná konverze přidali možnost tisku proměnné „Označení písemnosti 1“ na obyčejné a doporučené zásilky. Změna se týká pouze zásilek, podaných přes API rozhraní.

Tým Postservisu
Oznámení
25.01.2023 Vážení zákazníci,
dovolujeme si vás informovat, že s platností od 1. února 2023 dochází ke zvýšení ceny poštovného. Např. obyčejné psaní prioritní do 50g bude za 25 Kč, obyčejné psaní ekonomické do 50g za 18 Kč. Více informací najdete na stránkách České pošty. V souvislosti s úpravou ceny dojde v úterý 31.1.2023 od 13:00 do 24:00 k plánované provozní údržbě vybraných služeb Hybridní pošty a DopisOnline. Během této doby nebudou tyto služby k dispozici.

Děkujeme za pochopení.
Tým Postservisu
Důležité
20.01.2023 Vážení zákazníci,
Aktualizovali jsme dokument Hromadná Konverzní Pošta. V kapitole 7 byly popsány případy chybného trasování zásilky a změny v odesílání jejich stavů. Předpokládaný datum nasazení na produkční prostředí je 20.02.2023

Tým postservisu
Oznámení
12.12.2022 Vážení zákazníci,
dovolujeme si Vás informovat, že dne 30.12.2022 dojde v čase od 14:00 do 24:00 hod. v souvislosti se zavedením nového ceníku k odstávce služeb Dopis Online a vybraných služeb Hybridní pošty. V tomto čase nebude možné odesílat žádné zakázky.

Upozornění – zásilky, předané po tomto datu, budou zpracovány a zaúčtovány dne 2.1.2023, tedy již podle nového ceníku.

Děkujeme za pochopení.
Tým Postservisu
Důležité
03.11.2022 Vážení zákazníci, dovolujeme si vás informovat, že v sobotu 5.11.2022 od 21:00 do 22:00 hod. bude probíhat update webserverů Hybridní pošty. V uvedeném rozmezí nebudou dostupné služby Hybridní pošty.

Děkujeme za pochopení.
Tým Postservisu
Důležité
27.10.2022 Vážení zákazníci,
dovolujeme si vás informovat, že s platností od 1. listopadu 2022 dochází ke zvýšení ceny poštovného u obyčejné zásilky o 1 Kč. Např. obyčejné psaní prioritní do 50 g bude za 23 Kč, obyčejné psaní ekonomické do 50 g za 16 Kč. Více informací najdete na stránkách pošty. V souvislosti s úpravou ceny dojde v pondělí 31.10.2022 od 13:00 do 24:00 k plánované provozní údržbě služby DopisOnline. Během této doby nebude služba k dispozici.

Děkujeme za pochopení.
Tým Postservisu
Důležité
29.09.2022 Vážení zákazníci, dovolujeme si vás informovat, že v sobotu 8.10.2022 od 20:00 do 22:00 hod. bude probíhat bezpečnostní update webserverů Hybridní pošty. V uvedeném rozmezí může docházet ke krátkodobým výpadkům služeb Hybridní pošty. Děkujeme za pochopení. Tým Postservisu Důležité
20.09.2022 Vážení zákazníci, dovolujeme si vás informovat, že v pátek 23.9.2022 od 21:00 do 23:00 hod. bude probíhat bezpečnostní update webserveru Hybridní pošty. V uvedeném rozmezí může docházet ke krátkodobým výpadkům služeb Hybridní pošty. Děkujeme za pochopení. Tým Postservisu Důležité
30.08.2022 Vážení zákazníci,

dovolujeme si vás informovat, že od soboty 17.9.2022 od 00:00 hod. do neděle 18.9.2022 do 00:00 hod. bude probíhat plánovaná provozní údržba datových center České pošty. Během této odstávky nebudou dostupné žádné služby Hybridní pošty, Hromadné autorizované konverze ani DopisOnline.

Děkujeme za pochopení.
Tým Postservisu
Důležité
19.08.2022 Vážení zákazníci,

Vážení zákazníci, k 1.9.2022 dochází k rozšíření Číselníku poštovného u služby Hromadná Konverzní Pošta. Nový číselník je součástí dokumentace, která je ke stažení na našich stránkách: Dokumenty

Tým postservisu
Oznámení
12.08.2022 Vážení zákazníci,
V dokumentaci pro Hromadnou Konverzní Poštu jsme opravili náhled přední obálky pro úřední psaní. Nejnovější verzi HKP dokumentu si můžete stáhnout na našich stránkách: Dokumenty

Tým postservisu
Oznámení
24.06.2022 Vážení zákazníci,
dovolujeme si vás informovat, že v pondělí 27.6.2022 od 13:55 do 14:55 bude probíhat plánovaná provozní údržba služby DopisOnline. Během této doby nebude služba k dispozici.

Děkujeme za pochopení.
Tým Postservisu
Důležité
31.05.2022 Vážení zákazníci,
dovolujeme si vás informovat, že od pátku 17.6.2022 od 20:00 do pondělí 20.6.2022 do 6:00 bude probíhat plánovaná provozní údržba datových center České pošty.
Během této odstávky nebudou dostupné žádné služby Hybridní pošty ani DopisOnline.

Děkujeme za pochopení.
Tým Postservisu
Důležité
19.05.2022 Vážení zákazníci,
dovolujeme si Vás informovat, že k 1.6.2022 dochází ke zrušení doplňkové služby Zkrácení úložní lhůty pro vyzvednutí zásilky na 3 dny. Děkujeme za pochopení

Tým Postservisu
Důležité
06.05.2022 Vážení zákazníci,
dne 18. května 2022 dojde na webových serverech k nasazení nového certifikátu GeoTrust DV SSL, podepsaného CA DigiCert, jejíž certifikát je distribuován jako součást většiny operačních systémů. Díky tomu již nebude nutné nahrávat do aplikací a prohlížečů certifikát CA Postsignum.
Dalším krokem, který včas oznámíme, bude úplné vypnutí podpory nešifrovaného protokolu HTTP na portu 80. Věříme, že tento postup přispěje ke zkvalitnění našich služeb a ke zvýšení jejich bezpečnosti.

Tým Postservisu
Důležité
02.03.2022 Vážení zákazníci,
s platností od 1.4.2022 ukončujeme možnost plateb za využití služby DopisOnline prostřednictvím SIPO. K tomuto kroku nás vede stále klesající zájem o tuto platební metodu. Stávající uživatelské účty typu „Občan – SIPO“ zůstávají plně zachovány včetně Přihlášení a Přehledu zakázek. Úhrada služeb bude nově možná pouze platební kartou prostřednictvím platební brány. V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat.

Děkujeme za pochopení.
Tým Postservisu
Oznámení
02.03.2022 Vážení zákazníci,
V souvislosti s vydáním RFC 8996 a požadavky na bezpečnost Česká pošta s.p. od 1.5.2022 ukončuje na svých webech podporu zastaralých šifrovacích protokolů TLS 1.0 a 1.1. Zkontrolujte si prosím vaše aplikace přistupující na rozhraní Hybridní pošty, že používají jen novější verze TLS 1.2 a 1.3. Především se jedná o zákazníky, kteří využívají historický klientský SW HPklient případně vlastní upravené mutace.

Tým Postservisu
Důležité
01.03.2022 Vážení zákazníci,
dovolujeme si vás informovat, že od soboty 19.3.2022 od 8:00 do neděle 20.3.2022 do 22:00 bude probíhat plánovaná provozní údržba datových center České pošty. Během této odstávky nebudou dostupné žádné služby Hybridní pošty ani DopisOnline. Děkujeme za pochopení.

Tým Postservisu
Oznámení
15.02.2022 Vážení zákazníci,
dovolujeme si vás touto cestou informovat o plánovaném navýšení cen materiálů (papírů a obálek), využívaných v zakázkách Hybridní pošty a DopisOnline. K tomu kroku jsme nuceni přikročit především z důvodu podobných cenových změn u našich dodavatelů. Zvýšení cen materiálů o 20% se promítne v zakázkách, podaných od 1. dubna 2022.

Děkujeme za pochopení.
Tým Postservisu
Oznámení
15.01.2022 Vážení zákazníci,
dovolujeme si Vás informovat, že dne 31.1.2022 dojde v čase od 14:00 do 24:00 hod. v souvislosti se zavedením nového ceníku České pošty k odstávce služeb Hybridní pošty. V tomto čase nebude možné odesílat žádné zakázky.

Děkujeme za pochopení.
Tým Postservisu
Oznámení
01.01.2022 Vážení zákazníci,
dovolujeme si Vás informovat, že k 1.1.2022 dochází ke zrušení doplňkové služby Zkrácení úložní lhůty pro vyzvednutí zásilky na 7 dnů. Děkujeme za pochopení

Tým Postservisu
Oznámení
28.12.2020 Vážení zákazníci,

dovolujeme si vás informovat, že s platností od 1. ledna 2021 dochází ke změně cen poštovného.
Např. obyčejné psaní prioritní do 50 g bude za 17 Kč, obyčejné psaní ekonomické do 50 g za 10 Kč.
Doporučené psaní prioritní do 50 g bude za 39,70 Kč, doporučené psaní ekonomické do 50 g za 32,70 Kč.
Více informací najdete na stránkách pošty.
Oznámení
05.05.2020 Vážení klienti, 1.6. 2020 bude aktualizováno API rozhraní DopisOnline. Dojde ke zkrácení vybraných položek na tisknutelnou délku. Podrobné info Oznámení
10.01.2020 Od 1.2.2020 zavádí ČP nový 2-rychlostní systém doručování vnitrostátních listovních zásilek. Detaily naleznete zde: Důležité upozornění ke zpracování zakázek DopisOnline Oznámení
07.11.2019 Dnes od 11:15 - 11:30 hodin nebudou dostupne webservery HP z důvodu údržby a aktualizace webových a SQL serverů. Omlouváme se a děkujeme za pochopení. Oznámení
31.10.2019 Od 1.12.2019 je v účinnosti nový ceník, který je ke stažení zde: ceník HP (i s vyznačenými změnami). Oznámení
11.10.2019 Od 8.10.2019 jsou platné nové Obchodní podmínky služby DopisOnline. Najdete je v sekci Ke stažení. Obchodní podmínky Oznámení
26.07.2019 Dnes jsme aktualizovali certifikát serveru. V případě problémů s certifikátem si prosím aktualizujte certifikát certifikační autority na postsignum.cz Oznámení
08.07.2019 Vážení zákazníci, ve dnech 13.7.2019 od 13:00 až 14.7.2019 do 2:00 jsou naplánovány odstávky datového centra. Po dobu odstávek nebudou dostupné žádné aplikace Česká pošty. Omlouváme se a děkujeme za pochopení. Oznámení
17.06.2019 Vážení zákazníci, upgradovali jsme stránky Postservisu. V menu Aktuality naleznete archiv aktualit. V přehledu zakázek jsme přidali odkaz - sledování zakázek pro dopis online. Jestli se Vám stránky nezobrazují správné, znovu je načtěte stisknutím Ctrl–F5 Oznámení
11.06.2019 Vážení zákazníci, problém se zakládáním zakázek byl vyřešen. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Oznámení
05.06.2019 Vážení zákazníci, ve dnech 15.6.2019 od 13:00 až 16.6.2019 do 12:00 jsou naplánovány odstávky datového centra. Po dobu odstávek nebudou dostupné žádné aplikace Česká pošty. Omlouváme se a děkujeme za pochopení. Oznámení
05.06.2019 Vážení zákazníci, upgrade webových stránek se z důvodu problémů se zakládáním zakázek odkládá. Děkujeme za pochopení. Oznámení
28.05.2019 Vážení uživatelé služby DopisOnline, v případě, že posíláte Doporučenou zásilku, je povinné uvádět na obálce adresu odesílatele. Nedodržením tohoto postupu porušujete platné poštovní předpisy. S pozdravem Tým DopisOnline Oznámení
01.02.2019 Vážení zákazníci, dovolujeme si Vás informovat, že od 1.2.2019 se mění ceny poštovného Hybridní pošty. Nově budou ceny shodné s výplatními stroji. Bližší informace najdete na www.cpost.cz Oznámení
14.01.2019 Vážení zákazníci, dne 17.1.2019 bude z důvodu ochrany ukončena možnost komunikace na nezabezpečeném portu 80. Žádáme Vás v souladu s obchodními podmínkami o změnu komunikace na zabezpečený přenos dat protokolem SSL na portu 443 . Oznámení
29.12.2018 Vážení zákazníci, v pondělí 31.12.2018 od 13:00 až do úterý 1.1.2019 do 09:00 bude probíhat plánovaná provozní údržba webových serverů. Během této odstávky nebudou dostupné služby Hybridní pošty. Děkujeme za pochopení. Oznámení
30.11.2018 Vážení zákazníci, dovolujeme si vás informovat o tom, že od 1. ledna 2019 vejde v platnost nový ceník služby Hybridní pošta. Již nyní si jej můžete stáhnout na našich stránkách v sekci Ke stažení. Oznámení
16.08.2018 Vážení zákazníci, v sobotu 18.8.2018 od 8:00 až do neděle 19.8.2018 do 20:00 bude probíhat plánovaná provozní údržba datových center České pošty. Během této odstávky nebudou dostupné služby Hybridní pošty. Děkujeme za pochopení. Oznámení
18.07.2018 Vážení zákazníci, v sobotu 21.7.2018 od 18:00 až do neděle 22.7.2018 do 6:00 bude probíhat plánovaná provozní údržba datových center České pošty. Během této odstávky nebudou dostupné služby Hybridní pošty. Děkujeme za pochopení. Oznámení
09.03.2018 Vážení zákazníci, v sobotu 10. 3. 2017 od 17:00 až do neděle 11. 3. 2017 do 15:00 se uskuteční plánovaná odstávka provozu datové sítě. Během této odstávky nebudou dostupné služby Hybridní pošty. Děkujeme za pochopení. Oznámení
01.02.2018 Od 1. února 2018 se v DopisOnline mění ceny služby Dodejka, doplňkových služeb Dodání do vlastních rukou a Dodání do vlastních rukou výhradně jen adresáta. Věnujte prosím pozornost novému ceníku v sekci Ke stažení - DopisOnlineNew. Oznámení
10.01.2018 Byla uvolněna aktualizace programu Podatelna pro hromadné podání zásilek prostřednictvím služby DopisOnline. Program naleznete v sekci Ke stažení -> DopisOnlineNew Oznámení
11.10.2017 Aplikace HP by měla pracovat bez problemů. Děkujeme za trpělivost. Oznámení
11.10.2017 Dens od cca 10:29 dochází k výpadkům webových serverů HP. Jedna se o problémy se sítí a problém řešíme. Omlouváme se za způsobené problémy. Oznámení
16.08.2017 Dne 16.8.2017 v 11:30-11:45 bude probíhat měření na webserverech HP. Z toho důvodu nemusí být dostupné funkce HP. Dekujeme za pochopení. Oznámení
02.08.2017 Dne 3.8.2017 v 8:30-8:45 bude probíhat měření na webserverech HP. Z toho důvodu nemusí být dostupné funkce HP. Dekujeme za pochopení. Oznámení
02.08.2017 11:00 Problém s přihlašováním na portál HP by měl být již odstraněn. Za způsobené problémy se omlouváme. Oznámení
02.08.2017 Vážení zákazníci, momentálně je problém s přihlašováním na web HP projevující se hlášením "Špatně zadán kód z obrázku". Na odstranění intenzivně pracujeme. Oznámení
20.03.2017 Vážení zákazníci, dne 22.3.2017 v době od 11 do 12 hod. nebude možné zakládat zakázky. Omezení souvisí s údržbou serveru. Děkujeme za pochopení. Oznámení
11.03.2017 Vážení zákazníci, dnes od 22:00 do 12.3.2017 1:00 bude odstávka našich serverů. Veškeré naše služby Hybridní pošty budou nedostupné. Děkujeme za pochopení. Oznámení
08.03.2017 Vážení zákazníci, v sobotu 25. 3. 2017 od 14:00 až do neděle 26. 3. 2017 14:00 nebudou z důvodu upgrade síťové infrastruktury dostupné služby Hybridní pošty. Oznámení
08.03.2017 Online platby za služby HP jsou již v provozu. Oznámení
06.03.2017 Vážení zákazníci, online platba je v současnosti mimo provoz. Na opravě se pracuje.  Děkujeme za pochopení. Oznámení
25.01.2017 Dne 25.1.2017 od cca 23:30 bude probíhat udržba systému. Z toho důvodu bude omezena dostupnost služeb HP. Předpokládaná doba odstávky cca 3h. Děkujeme za pochopení. Oznámení
25.01.2017 Vážení zákazníci, dovolujeme si Vás informovat, že s platností od 1.1.2017 jsou změněny ceny doporučených zásilek a zásilek do ciziny. Zvýšení cen odráží změnu ceníku poštovného České pošty, s.p. Oznámení
19.12.2016 12:11 Zjistili jsme drobné potíže s dostupností služeb HP. Jedná se o krátkodobé výpadky. Zjišťujeme příčinu problémů. Omlouváme se za způsobené problémy. Oznámení
15.09.2016 O tomto víkendu bude probíhat rozsáhla změna síťové infrastruktury ČP s.p.. Z toho důvodu může docházet v noci z pátku na sobotu ke krátkodobým výpadkům dostupnosti HP. Od soboty 17.9.2016 12:00 do 18.9.2016 12:00 nebudou služby HP dostupné vůbec. Oznámení
14.09.2016 13:00 Momentálně dochází k výpadkům internetového připojení do ČP. Z toho důvodu je omezena dostupnost služeb HP. Omlouváme se a na odstranění problémů pracujeme. Oznámení
27.07.2016 Ve čtvrtek 28.7. mezi 11:00 - 12:00 hodinou může docházet ke krátkodobým výpadků spojení z důvodu odstávky serverů. Omlouváme se a děkujeme za pochopení. Oznámení
19.04.2016 Z důvodu upgrade datové infrastruktury nebudou dostupné služby HP od soboty 23.4.2016 18:00 do neděle 24.4.2016 12:00. Bude se jednat o souvislou nedostupnost. Omlouváme se za způsobené problémy. Oznámení
12.04.2016 V pátek 15.4.2016 od večerních hodin až do neděle 17.4.2016 může docházet ke krátkodobým výpadků spojení v důsledku upgrade síťové infrastruktuty. Omlouváme se a děkujeme za pochopení. Oznámení
10.02.2016 Počátkem února byla pro službu DopisOnline spuštěna možnost platby on-line, k níž není třeba se registrovat, stačí jen základní evidence klienta uvedením jména, příjmení a platného e-mailu. Oznámení
01.10.2015 Od 1. října 2015 se mění cena doplňkové služby Dodejka na 13,50 Kč. Oznámení
23.07.2015 V období 8.8.2015 18:00 do 9.8.2015 20:00 nemusí být dostupné služby HP z důvodu výměny síťových prvku v DSČP. Za způsobené problémy se omlouváme. Oznámení
09.02.2015 Ve středu 11.2.2015 od 11:00-12:00 nebudou dostupné služby Hybridní pošty. Nebude možné zakládat zakázky a ani získávat informace o stavu zpracování. Děkujeme za pochopení. Oznámení
06.02.2015 Plánovaná odstávka o tomto víkendu se překládá na nový termín 7.-8.3.2015 ve stejném časovém rozmezí. Děkujeme za pochopení. Oznámení
04.02.2015 Od soboty 7.2.2015 18:00 až do neděle 8.2.2015 6:00 budou prováděny testy datové infrastruktury ČP. Z toho důvodu nebudou dostupné služby HP. Respektive, bude docházet k nepravidelným vypadkům. Z toho důvodu prosím omezte přenosy velkých datových objemů. Oznámení
09.01.2015 Dne 12.1.2015 od 11:30 do 12:30 nebudou z důvodu úprav SW dostupné služby Hybridní pošty a DopisOnline na serveru online.postservis.cz. Ostatní servery a na nich běžící služby budou pracovat bez omezení. Oznámení
12.09.2014 Ve dnech 13.9.2014 od 16:00 až 14.9.2014 do 6:00 bude probíhat technologická odstávka síťových prvků datového připojení do internetu. Z toho důvodu nebude možné využívat služeb HP. Děkujeme za pochopení. Oznámení
15.07.2014 Dne 26.7.2014 od 20:00 do 24:00 bude probíhat technologická odstávka síťových prvků datového připojení do internetu. Z toho důvodu nebude možné využívat služeb HP. Děkujeme za pochopení. Oznámení
03.06.2014 5.6.2014 od 18:00 do 20:00 proběhne odstávka webových serverů HP. Během této doby nebudou dostupná žádná webová rozhraní HP (web, API) a nebude možné zakládat zakázky a ani o nich získávat informace. Děkujeme za pochopení. Oznámení
10.04.2014 Dnes 10.4.2014 mezi 17-18h proběhne krátká odstávka webových serverů z důvodu stavebních úprav na serverovně. Za způsobené problémy se omlouváme. Oznámení
04.04.2014 Server online2 je již dostupný. Oznámení
04.04.2014 Dnes 4.4.2014 od 8:30 nebude dostupný server online2. O zprovoznění budeme informovat. Děkujeme za pochopení. Oznámení
02.04.2014 Dne 3.4.2014 od 11h proběhne výměna HW na webových serverech HP. Z toho důvodu bude omezena dostupnost serveru online a online2 v doméně postservis.cz. Předpokládaná doba odstávky cca jedna hodina. Oznámení
12.03.2014 Dnes cca od 16:15 bude probíhat druhá fáze migrace webových serveru Hybridní pošty. Z toho důvodu nebudou po dobu cca 30 minut dostupné webové služby HP. Oznámení
19.02.2014 Dne 23.2.2014 od 10h do 14h bude probíhat migrace všech webserverů HP do nového internetového uzlu. Z toho důvodu nebudou dostupné služby HP. U všech serverů dojde ke změně veřejné IP adresy. Testovací server online3 může být nedostupný již od 20.2.2014. Oznámení
30.12.2013 Z důvodu poruchy hardware na centrálních SQL došlo k výpadku služeb HP. Momentálně běží provoz v omezeném režimu, kdy je možné pouze zakládat zakázky. Všechny ostatní služby se snažíme zprovoznit. Oznámení
01.11.2013 Ve dnech 16.11. a 23.11.2013 v rozmezí 16-22h bude probíhat údržba datové infrastruktury, kterou využívají centrální servery Hybridní pošty. V tomto období nebudou dostupná žádná webová rozhraní pro zakládání zakázek a získávání informací o nich. Oznámení
08.03.2013 Dne 12.3.2013 od 11:30 bude probíhat výměna centrální datových serverů HP. Po tuto dobu nebudou dostupné žádné webové služby. Předpokládaná doba odstávky bude jedna hodina. Děkujeme za pochopení. Oznámení
18.01.2013 Dne 26.1.2013 v době od 23:30h do 27.1.2013 2:00h budou probíhat úpravy v připojení serverů HP do internetu. V této době může být dostupnost našich služeb omezená. Děkujeme za pochopení. Oznámení